Sabtu, 19 Mac 2011

orang kate PAKAI HIJAB MCM ORG GILERR ??!! why ?

morning to all warge m'sia {^_^} da b'fast lowm ?? let me mulekan my syarahan k ...lw sudi bace , lw x sudi jdk my followers pon kre uke lhaa ... hehe
kalau tnye saye , opcoz lhaa saye akn ckp pky hijab to paleng
"trend" bg prmpuan yg gila tudong pd mse skg right ? aww .
why dyorg ckp cmto . ouh maybe they all adew kt zaman
batu lg kowt ..... ciss ! hehe ...
yah ... see ? see ? kn sweet to .. apew yg gilernye ??

i lova thiz style .. kn chntek . mane ade gilerr . sawet lhaa korg nie ..
ok2 ... yg niew mmg 6pk sarat kn ? tp saye still anggap nie sweet coz sesuai wif her face .. klaw saye yg pky cmniew ... hehe ... mmg x jdk koje .. =..=''

i like the hijab n orgnye skli .. haha , agk menggile tp mmg to kenyataannye ... i love the music , the style , n all bout her ! yeah !!

so , kalau korg maseh x pwas aty , korg pikir2 lhaa sndri yewp . coz saye x buleyh bsuare coz saye msh bdk kcik {^_^} mama said "berdose kalau lwan org tue". IM YOUNGEST  whatever lhaa korg nk ckp saye niew gilak kew apew , yg i taoo i x dew lhaa smpy maoo lwan org tue right ?? it's up to me lhaa lw korg ckp go to hell pon ... hisshhhh ! assalamualaikum....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan